Vallhundsgruppen
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Valpar väntas v.47

Go down

Valpar väntas v.47 Empty Valpar väntas v.47

Post by Rummelsrum Mon Oct 24, 2022 7:19 am

Hanvalpar letar nytt hem, efter Hope ”Lillis” & Mosses, Don

Far: Don REGV1870/2020

Mor: Hope REGV1734/2016

Lillis arbetar dagligen på en stor fårgård, jobbar både ute på stora beten & inne i trånga utrymmen utan problem, flyttar alla sorters får oavsett om dom är tröga eller lättflyttade.
Stabilt psyke, bra av & på knapp- inga rädslor. Tävlar lite sporadiskt i IK2 när tillfälle ges.
Mosses Don har bland annat deltagit i SM & Argia 2022 – har tidigare arbetat i Skottland på stora ytor & många djur – Stabil hane som är väldigt trevlig & flyttar djur på ett bra sätt.
Det finns en kull av samma kombination med Lillis & Don som snart är 16 mån. Fina valpar med bra psyke & mycket arbetsvilja. En del av valparna jobbar både på får & nöt.

En helsyster finns att titta på här hos mig -  hon har trots sin ringa ålder, arbetat på heltid med fåren sommaren som varit. Lättränad tjej med mkt arbetsvilja.

Jag förväntar mig valpar med stabilt psyke, hög arbetslust och socialt trevliga. Säljes i första hand till aktiv vallning!
Valpar förväntas kunna jobba både på Får & Nöt.

Finns hanvalpar kvar att tinga.

Hör av er för mer information till mig:
Telefon: 073-545 96 60
E-post: rummelsrum@telia.com

MVH Emma/ Kennel Rummelsrum´s

Rummelsrum

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 2022-01-08

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum