Vallhundsgruppen
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Söker hem till en hanhundsvalp som är åtta veckor den 1/5. Finns två hanar att välja mellan.

Go down

Söker hem till en hanhundsvalp som är åtta veckor den 1/5. Finns två hanar att välja mellan. Empty Söker hem till en hanhundsvalp som är åtta veckor den 1/5. Finns två hanar att välja mellan.

Post by Lisa Thu Apr 21, 2022 1:07 pm

Pga återbud finns det möjlighet att tinga en hanvalp efter Gårdsbackens Bowmore och Midheaven Marit. De är åtta veckor den 1/5.
Ett krav är ett kärleksfullt och aktivt hem. Mamma Marit ät nöt och fårvallare och pappa Bowmore "Jamie" är fårvallare, agility klass 3 hund samt ovärderlig assistent på många olika typer av mina kurser. Självklart efter friska, friröntgade, ögonlysta, godkända vallhundar.
Mer information om hundarna, bilder och filmer på valparna och föräldrarna, stamtavla, finns på deras fb sida "Jamie och Marit valpar".
De växer upp som familjemedlemmar på vår gård. Bor inte i valphage utan lever tillsammans med oss och våra hundar.
Mycket utevistelse på stor inhägnad tomt. Annons finns även på vallreg med stamtavla och en valpköpare har bloggat efter varje besök om intresse finns för att gå in på hennes sida.

För seriöst intresse och information kontaktar ni mig. Lisa på 0735-545390 eller lisa@lisashundskola.se.

Lisa
Guest


Back to top Go down

Söker hem till en hanhundsvalp som är åtta veckor den 1/5. Finns två hanar att välja mellan. Empty Alla tingade

Post by Lisa Sun Apr 24, 2022 10:09 am

Ser inte hur jag tar bort annonsen i mobilen.
Kollar i datorn med.

Lisa
Guest


Back to top Go down

Söker hem till en hanhundsvalp som är åtta veckor den 1/5. Finns två hanar att välja mellan. Empty Re: Söker hem till en hanhundsvalp som är åtta veckor den 1/5. Finns två hanar att välja mellan.

Post by Lisa Sun Apr 24, 2022 10:10 am

Alla valpar tingade.

Lisa
Guest


Back to top Go down

Söker hem till en hanhundsvalp som är åtta veckor den 1/5. Finns två hanar att välja mellan. Empty Re: Söker hem till en hanhundsvalp som är åtta veckor den 1/5. Finns två hanar att välja mellan.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum